Biedrība - Mazmoto Racing Team
 Latviski In English

Mūsējie atgriezušies no Zviedrijas.


No 5.08 - 7.08 Zviedrijā norisinājās kārtējais Eiropas čepmpionāta posms motošosejā klasiskajiem motocikliem. Uz turieni devās arī mūsu treneris Kaspars ar līdzbraucējiem. Protams, ka vislielākās cerības tika liktas uz Kasparu, kas jau pāris gadus mēģina pierādīt sev un citiem, ka mēs varam spēkoties ar pasaules līmeņa braucējiem klasisko motociklu/mopēdu klasēs. Tikai nesen Kaspars atgriezās no Zviedrijas un mēs uzreiz prasam - kā gāja? Un esam lepni! Te Kaspara atskats uz notikušo Linčopingā:

 --- Un tā dodamies garā ceļojumā uz Zviedriju. Linčoping motostadionā notiek kārtējais 46. retromotociklu Eiropas čempionāta posms. Ierodamies 4.dien (4.08.) trasē, reģistrējamies sacensībām - Mārtiņš Krečetņikovs 350cm3, Kaspars Brigzne 175cm3 un GP250 klasē. Vakarā izejam tehnisko, visi moto un apģērbs kārtībā, varam startēt.
  Piekdiena. Treniņbraucieni norit bez tehniskām problēmām, sākam iepazīt trasi, apļa laiki sāk uzlaboties ar katru apli. Ārā saulains, silts +20, kas pirmajā kvalifikācijas braucienā liek uzrādīt lielisku apļa laiku 1.15. Tas ļauj Kasparam ierindoties 1. starta vietā 175cm3 un 1.08 GP250 6. starta vietā, Mārtiņam 1.18 15. starta vietā.
  Sestdiena. Pirmā sacensību diena, pirmais starts 50cm3. Kopā 29 brauuceji ar dažādām tehnikām. Apļa laiks ātrākajam 50cm3 klases braucējam vienkārši kosmisks 1.14.3. Piedalās arī leģendāri GP braucēji, kā Jan De Vries ar Kreidler GP mopedu. Sastopami bija vel Casal, Morinī, Milanī, Maico, Jamathi, Derbi, Jawa, Minarelli, Fantic, Yamaha, Moeri, Puch, Sachs, Monark sacīkšu mopēdi, kas taisnes galā attīsta vairāk kā 180km/h. Sacīkšu mopēds Rīga 15s arī bija dalībnieku sarakstā, diemžēl līdz startam netika.
Nākamais starts apvienotai 175/47, motocikli līdz 1947. gadam, kur parasti piedalās visi vecie 4taktu 500cm3 BSA, Triumph, Ariel, Husqvarna, un 175cm3 Maico, Honda, Bultaco, MZ-RE ar šībermašīnu, bija sastopami ari Minsk un Kowrovec 175 (ar ko arī mēs startējam). Pirmajā sacensību dienā 175 klasē pēc starta izdevās ierindoties 2. vietā, bet diemžēl 3. aplī izstājos tehnisku iemeslu dēļ, Mārtiņam 350cm3 klasē 11 vieta ar IŽ Jupiter, starp tādiem kā Honda, Yamaha, Ducati.
GP250 - Jauna klase, jauni dalībnieki, jaunas rūpnīcu tehnikas ar saviem servisu boksiem un rezerves lietus močiem. Līmenis jau redzams bija pirmajā treniņbraucienā, jo pat tika uzstādīts jauns trases rekords. Pirmajā dienā izdevās ierindoties ar savu agresīvo braukšanas stilu 6. vietā, augstāk diemžēl tehnika neatļāva. Nākamajā dienā gan, stipra lietus dēļ, daži braucēji nebija tik ātri un izdevās izcīnīt 5. vietu. Pirms tam trasē bija izlijusi eļļa, kas neļāva līdz galam nostartēt Mārtiņam, 350cm3 mocis bija gar zemi. Pašam gan tikai bēda par zaudēto pozīciju sacensībās.
  Nobeigumam pats jaukākais, 2. dienā slapja trase, izdevās izcīnīt uzvaru 175cm3 klasē, protams, pirmajā aplī jau bija pietiekams pārsvars pār pārējiem braucējiem un bija jānobrauc tikai līdz galam. ---


Nu ko mums liels prieks, ka tomēr kaut kas izdodas un mēs varam citiem parādīt kur vēži ziemo. :)

Bildes

Rezultāti web pasaulē

Komentāri (0)  |  2011-08-15 18:03  |  Skatīts: 1570x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ