2012 gadā no noliktavas tika izvilkts sens Latvijas čempions - Kawasaki kr1 250cc mocītis, ar kuru savā laikā brauca tagadējais LaMSF motošosejas komisijas vadītājs Tāls Meļķis. Mocītis bija diezgan labi saglabājies, neskaitot to, ka plastmasas, stikls un bāka bija cietusi kādā nopietnā kritienā. Pēc Tāļa mocītim bijuši vismaz vēl 2 īpašnieki, esmu tagad jau trešais pēc Tāļa
Mocītis tika savests braucošā kārtībā un iemēģināts 2012 rudenī kādā treniņā 333 trasē.
Video ir 2012 gada treniņu video sadaļā
Pēc treniņa radās doma tomēr nomainīt sabojātās lietas un savest moci tādā stāvoklī, lai var 2013 gada sezonā braukt C klasē. Sākām ar pašiem redzamākajiem bojājumiem. Priekšējās dakšas augšējais plaukts - stiprinājuma vieta skrūvei vienai nolauzta. Atrodam citu internetā un pasūtam.
Priekšējo bremžu hēbelis tiek nomainīts, jo arī nolauzts - puse bija palikusi tikai
Rokturi nomainīti uz vieglākiem un labākiem, jo vecie salocīti pēc kritiena iespējams.
Tiek izveidoti jauni sānu plastmasu stiprinājumi, jo veco vispār nebija vairs
Tiek izveidots vienkāršs aizmugurējo bremžu šļauciņas turētājs, jo tas arī nolauzts
Pasūtam jaunu ķēdes aizsargu, jo pēc tehniskajām prasībām tādam ir jābūt. Nedaudz to saīsinam un tas izdodas lielisks.
Nomainu bākas vāciņu, jo tas reāli palicis bez atslēgas.
Kad paveikti šie sīkie darbi, keros klāt pie plastmasu atjaunošanas, jeb veidošanas no jauna. Sameklēju meistaru, kas to var izdarīt, diemžēl uzķeros uz tādu, kas to dara ļoti ilgi. :(
Te dažas bildes no procesa:
Tomēr plastmasas sanāk bez stiprinājumiem un man nākas tās iedot uz pabeigšanu. Bet čalis pazūd uz Angliju ar visām savām atslēgām, un es netieku pie savām plastmasām. :(
Tā man izkrīt šī sezona C klasē.
Pienāk 2013 sezona un metos iekšā nopietni pie tiesāšanas darbiem mūsu biedrības rīkotajos sezonas gonku posmos. Pēc pirmajiem 2 posmiem, rodas doma tomēr neizniekot izņemto licenzi motošosejā un ņemu dalību retro klases sporta klasē ar Minsk125. Šī minska tika savesta kārtībā uz otro posmu 333 trasē, kur treneris bija domājis, ka kāds no pulciņa dalībniekiem varētu startēt, bet mazajiem vēl tomēr maz tās prasmes bija savaldīt šo moci un tie salocīja kloķeni. Tas viss tikai dēļ tā, ka aizmirsa aizvērt degvielas krāniņu, kamēr mocis stāvēja malā. Pēc šī posma mēs ar Kasparu IZTAISNOJĀM ar rokām to un salikām atpakaļ. Tā es visu sezonu nobraucu ar atlocītu kloķeni. :)
Sezona beigusies un atkal var pieķerties klāt Kawasaki. Pa to laiku jau pasūtītas jaunas plastikas no Anglijas - ne no tā meistara, kas bija :) Šīs plastikas sanākušas vēl vieglākas nekā iepriekšējās
Noņemam diskus, nosmilšojam un dodam krāsot
Saliekam uz pielaikošanu jaunās plastikas, nedaudz nākas pasvīst lai tās pielaikotu jaunajam stikliņam un priekšējiem plastikas turētājiem, jo izrādās tie arī ir nedaudz salocīti. Beigās izdodas salikt visu kopā
Tagad atliek tikai sagatavot to visu uz krāsošanu. Doma ir beigās iegūt kaut ko līdzīgu šai manai idejai.
Bet vēl protams nekas nav teikts ka tā būs beigās. Domas mainās ar katru dienu :)